سفارش تبلیغ
صبا ویژن

سلام دکتر

ایمپلنت‌ دندان یکی از بهترین روش‌های جایگزین دندان طبیعی هستند که این روزها طرفداران بسیار زیادی دارند. کسانی که از این وسایل کاشتنی استفاده میکنند رضایت زیادی از زندگی بعد از عمل جراحی ایمپلنت دارند و به گفته خودشان زندگی شان تغییرات مثبت زیادی داشته.

  1. ایمپلنت قدرت جویدن و غذا خوردن را بهبود می‌بخشد

حتما خوب میدانید که دندان از دست رفته چه مشکلاتی برای شما به وجود می آورد. شاید یکی از بزرگترین مشکلات کسانی که دندان هایشان را از دست داده اند از بین رفتن قدرت جویدن باشد. برای همین چنین اشخاصی معمولا هر غذایی را نمی توانند بخورند چون قدرت جویدن ندارند.

  1. وقتی حرف میزنید یا لبخند میزنید ایمپلنت اعمتاد به نفستان را بالا میبرد!

اغلب کسانی که دندان های خود را از دست داده اند یا آن ها را کشیده اند هنگامی که صحبت میکنند یا زمانی که لبخند میزنند معمولا اعتماد بنفس کمی دارند. برخی ها بخاطر نبود دندان، کلا لبخند نمیزنند یا خیلی کم صحبت کنند. (بدون هیچ شوخی). دلیلش هم این است که زمانی که دندان در دهان نباشد صحبت کردن واقعا سخت است و ممکن است تلفظ و ادای کلمات راحت نباشد.

  1. برخلاف دندان طبیعی، ایمپلنت تا قیام قیامت با شما است

یکی از مزایای ایمپلنت دندان مانداری و دوام بالای آن است. شاید اگر ایمپلنت های امروزی هزاران سال یا حتی چندصد سال پیش مورد استفاده قرار میگرفتند همه به آن معجزه خدا میگفتند.

  1. به حفظ سلامتی دهان و دندان شما کمک بسیار بسیار زیادی میکند

به عنوان یک شی خارجی و کاشتنی، یکی از مزایای ایمپلنت دندان کمک به حفظ سلامتی دهان واست.

  1. به شما جوانی میبخشد

شاید شما به دندان تنها به چشم یک وسیله برای جویدن غذا نگاه کنید. اما ما به عنوان دندانپزشک، دندان را یکی از اجزای زیبایی شناختی صورت میدانیم. کسانی که دندان های منظم، سفید و زیبایی دارند معمولا صورت بهتری هم دارند و وقتی لبخند میزنند خواستنی تر هستند.

برای تغییر زندگی خودتان آماده اید؟

حالا که با مزایای ایمپلنت دندان آشنا شدید، اگر یک یا چند دندان خود را از دست داده اید و میخواهید هر طور شده جای خالی آن ها را پر کنید به کلینیک ایده آل سر بزنید تا ما با کمک ایمپلنت های دندانی به کلی زندگی شما را تغییر دهیم و علاوه بر زیبایی لبخند، قدرت تکلم، جویدن و … اعتماد بنفس شما چند برابر کنیم.