سفارش تبلیغ
صبا ویژن

سلام دکتر

از چند سال گذشته تا کنون اغلب متخصصین دندانپزشکی، علاه بر درمان مشکلات دندان، به زیبایی دندان ها نیز توجه بسیار زیادی میکنند.

دندانپزشکی زیبایی چیست و چگونه به شما و دندان هایتان زیبایی می‌بخشد؟

زیبایی یک زیرشاخه و تخصص اصلی در دانش نوین دندانپزشکی است. در این رشته به کمک مواد، تجهیزات و تکنیک های خاصی اقدام به زیباسازی دندان ها میشود و به منظور دستیابی به یک طرح لبخند ایده آل و بینظیر است.

درمان ها و روش های زیبا تر کردن دندان ها در دندانپزشکی زیبایی

زیبایی دندان با کمک گرفتن از کامپوزیت‌ها

طی فرآیند کامپوزیت دندان، موادی که همرنگ دندان ها هستند اگر دندان ها به صورت جزئی کج شده باشند و به کمک کامپوزیت ظاهر نامناسب آن ها را پنهان کنند، به آن زیبایی بدون کمک از ارتودنسی گفته میشود.

لمینت های سرامیکی

دندان های که تغییر رنگ داده اند یا عیوب ظاهری دارند طی این روش با کمک لایه هایی از سرامیک پوشانده میشوند

روکش دندان

دندان هایی که آسیب وارد شده به آن ها نسبتا وسیعتر است را میتوان با کمک روکش دندان ترمیم کرده و زیباتر نشان داد. هرچند که کارایی ونیرها در زیبایی دندان بیشتر است اما چون روکش ها سطح بیشتری را میپوشانند، و کم هزینه تر هستند، با استقبال بیشتر مواجه هستند.

بریج یا پل‌های بین دندانی

بریج ها نیز نوعی از تکنیک های زیبایی و ترمیم دندان محسوب میشوند. در این روش با کمک دو دندان مجاور اقدام به نصب روکشی به فرم پل میکنند تا خلاء به وجود آمده در پیوستگی دندان ها جبران شود.

ایمپلنت ها

زمانی که یکی از دندان ها به هر دلیلی بی افتد جای خالی آن معمولا مشکل بزرگی در زیبایی دندان های شما خواهد بود. برای جبران این مشکل، ایمپلنت ها میتوانند گزینه بسیار مناسبی باشند

جراحی بر روی لثه ها

دندان ها هیچگاه بدون وجود لثه ها، زیبا به چشم نمی آیند.  اما با وجود لثه ها دندان ها هم زیباتر هستند. گاهی اوقات جهت ایجاد یا اصلاح طرح لبخند دندانپزشک زیبایی اقدام به انجام عمل جراحی لثه میکند تا با تنظیم ارتفاع آن ها لبخندها بهتر و گیراتر شوند.

سفید کردن دندان ها با بلیچینگ

 دندان هایی که سفید هستند نشان میدهند افراد به بهداشت و سلامتی خود اهمیت میدهند پس می توانید به یک کلینیک دندانپزشکی زیبایی خوب مراجعه کنید تا با بلیچینگ به منظور سفید کردن به چیزی که میخواهید برسید.